کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

خزان من

 

 

من ساقه ی تو و                                       

 

تو ریشه ی منی 

  

من خشک گر شوم 

 

جوانه میزنی. 

 

اما دریغ ؛  

 

از آن دمی که ریشه ام  

 

خشک و خزان شود. 

  

دانی چه میشوم . 

    

    پاییز ماندنی! 

 

                                                                                  ۹۱/۱۰/۱۵ 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
ممدوسین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

حس وابستگی زنانه خوب اومده تو شعر.
برگا چی پس؟

مرسی
برگا بچه هان که رفتن دنبال زندگیشون.من و ریشه موندیم

قیچی جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

عجب.
نه خوشمون اومد یاسی . زیبا بوود. میگم خوشبحال اوون ریشه که ساقش یه همچین شعری براش گفته.
ما که یه ساقه هم نداریم برامون شعر بگه (آیکونه بی ساقه)

قابل شما رو نداشت .ممنون
و خوشبحال ساقه ای که ریشه اش شمایی.دیگه وقتشه که جوونه بزنی جووون.

رویا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

این تعبیر خیلی خاص بود یاسی جوون.ساقه و ریشه ،ارتباط و وابستگی که بینشون و بین آدم ها هست رو خیلی خووب به تصویر کشیدی و به رشته ی تحریر در آوردی.پر احساس و عالی.

ممنون رویا جان.به خاطر نظر قشنگت و به خاطر بودنت.

فاطمه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

والا این یاسی که ما دیدیم بیشتر بهش میخوره ریشه باشه تا ساقه اونم ریشه ای که عمرن خشک بشه.

فاطی کجا شبیه ریشم دختر خووووووب .تو رو بگن یه چیزی .ریشه قدرت میخواد و استحکام که در تو هست . بووووس بهت

فاطمه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

آره راس میگی در ظاهر آره تو به شاخه شبیهی .ظریف، کوچولو ،ملوس،نااااز،ولی من شبیه ریشه یه درخت صد ساله گنده و ضمخت

فاطیییییییییی عزیزم.تو خودتو تو آینه نگاه کردی ببینی چه فرشته ای هستی.جان من برو یه بار دیگه نگاه کن میفهمی چی میگم
آره تو ریشه ی یه درخت صد ساله ای .ریشه ی درخت مهربونی که عظمتیه واسه خودش.اصن یه وعضی(ایکون بلادونا)
دختر برو و با من کل کل نکن که شکست میخوری

صادق حسینی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.roham86.blogfa.com

پرنده به دانه های روی دام
خیره مانده بود
چگونه بمیرد؟
گرسنه و آزاد
یا سیر و اسیر؟

سلام دوست خوب من
کار زیبایی بود
دست مریزاد

سلام.مرسی .البته نه به زیبایی کار شما.
ممنون حضورتون همراه شعر..

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

وای یاسی جونم خیلی قشنگ گفتی گلم
کامنت حسین رو دیدم خنده م گرفت واقعا آخه من این پست و کامنت ها رو الان دیدم در حالیکه یه ساعت پیش به حسین یه اس دادم و یه شعر از خودم در وکردم واسش فرستادم الهی ی بچه م آرزو به دل نموند و یکی واسش شعر گفت اونم چه شعریمرغ آمین بود کامنتش

یاسی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

بلادونا خوشحالم کردی که واسه حسین نوشتی.چه خوش شانس این پسر
بلی شعرتو واسه ما هم مینوشتی دسته جمعی فیض میبردیم.

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

وای یاسی خیلی خنده دار و ضایع ست روم نمیشه بزارم طفلی حسین که من واسش شعر گفتم الهی بگردم

یاسی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

وای بلی بذار خیلی کنجکاو شدم.

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

باشه چون می خوام دلت واشه میگم شعرمو
یاسی من به حسین زنگ زدم ولی خوب محلم نداد و جواب نداد منم خودمو از تک و تا ننداختم و اینو واسش فرستادم:
ای دوست ما را حالِ پرس احوال افتاد امشب با شما
از قضا خطوط ایرانسل با ما یار شد
زین چه روی نبود یار صاحب شماره تا دهد پاسخ به ما
خود سوالی شهره ی آفاق شد
گر تو روزی دیدی در آیینه این سرو مرا
یک سلام از ما بگو ایضا با چشمکی همراه شد
فک کنم بعد دیدن این اس اینطوری شده

یاسی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

بلادونا اگه پیشم بودی 1 بوس محکم ازت میگرفتم.
شعر زیبایی بود و من به تو افتخار میکنم.

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

قربونت برم یاسی جونموای یاسی تو اگه کنار من بودی اینجا و من حمایتت رو میدیدم الان یه دیوان حافظ میدادم بیرون خلاصه آبجی از آدم بی جنبه تعریف نکن

یاسی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

تو هر حرفت دختر 1 شعره.همیشه ذکر خیرت با فاطی هست.

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

قربونت برم یاسی جونم شما دوتا عجق من محبت دارین من واقعا احساس نمی کنم که تو رو تا حالا ندیدم انگار سالهاست که می شناسمت و واقعا واست بهترین ها رو از خدا می خوام دوست گلم یاسی جونم

ممدوسین شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

به نظر من حسین به کاج بیشتر شبیه. اون کاج بلندا که بالای بالاش یه کپه هست و کلی کلاغ لاش غار غار میکنه
بلادونا راهنما میزنی؟ البته حسین همیشه فلاشرش روشنه چی شده امروز برف پاک کن زده؟

belladona شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

والله چی بگم محمد حسین تا همینجاشم شانس اوردم راهنمایی رانندگی جریمه م نکرد! می بینی تو روخدا پسرای این دوره زمونه رو؟ داریم خودمونو واسش تیکه تیکه می کنیم شعر می گیم طرف انگاااار نه انگاااار یه ذره نصیحتش من مرسی

یاسی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

بلادونا جون تو هم واسه من عزیزی و هم آشنایی که انگار خیلی وقته میشناسمش.بوووس به مهربونیت که از دور حس میشه.
از دست محمد حسین

ممدوسین یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

بله دیگه هر کی لایی بازی کنه پلیس میگیردش! وقتی شما حواست نیست آقا پلیسه حواسش هست. حسینم که انداخته تو لاین کند رو خودم نزدیک بود یکی دو بار بمالم بهش. رد کردم خلاصه

یاسی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

میمالیدی محمد حسین .کروکیشم با من.آقا پس گاز و واسه چی گذاشتن

ممدوسین یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

خاک به سرم بمالم به ریفیق 10 ساله؟ گفتن رفاقت بو جوراب گرفته اما دیگه نه جورابای احمدی نژاد...

ما مخلص این رفاقتای 10 ساله ایم.ایشالا 100 ساله بشه .(بی بوی جوراب)

کیومرث مرادی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ http://kmoradi.blogfa.com/

سلام و درود بر یاسی عزیز!
شعر زیبایت را خواندم و چه احساس برانگیز بود!شما هم آراینده ی پیوندهای من باش!

درود بر شاعر خوش قریحه.
ممنون از احساس شما و حضور سبزت.

قیچی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

دیوانه ها پشت سر من خووب صفحه میذارینا
یاسی این خالی منیبنده اس ام اس کجا بوود. تو اگه خواستی یه بوس محکمش کنی از طرف منم گوش هاشو در جهت عکس بپیچون.
ممدوسین اوون کاج بلند هم قابلتو نداره تقدیمش می کنم دو دستی

خوب یه کم تحویل بگیر.اینجوری میشه که غیبت میکنیم دیگه.چشم نوازش گوش بلی جون با من.ولی جات خالی بود حسین

belladona دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

می بینی یاسی جون؟ ببین داریم رو دیوار کی یادگاری می نویسیم اصلا اس ما رو ندیده حتی یاسی من نفهمیدم حسین گفت از طرف اون منو یا بوس محکم کنی؟وا چه حرفا مگه میشه(آیکون حرف تو دهن ملت گذاشتن)

والا بوس که مال منه به کسی هم نمیدمش .بلادونا از هر اس باید 2 تا بدی که یکیشو کپی نگه داریواسه اینجور موقع ها خوبه

belladona دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

وای یاسی جون من که حرفی ندارم ینی دقیقا از این به بعد همین کارو می کنم که گفتیبعد یاسی گوش چه ربطی به بوس داره من نفهمیدم(آیکون جاده خاکی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد