کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

قصه ی تو

 

 

دیدی چه کردی و  

چشماتو بستی و  

قلبی شکستی و  

بی هیچ بهانه ای 

گفتی به من برو!!! 

 

 

دیدی که رفتم و 

 قلب شکستمو  

چشم پر از غم و  

با اشک شستم و   

از تو شدم خالی  

سفر کردم ز تو!!! 

 

 

اینک تو آمدی 

گفتی که نادمی 

از خجلت دلت 

نشد دقیقه ای 

به چشمم بنگری. 

.  

باز چشم سرد تو!!...  

 

 

 

اما دو چشم من  

تو .فاصله .من  

تو .سکوت و بغض 

عزتِ نفس ِ من      

گفتم غریبه ای 

ای رهگذر برو! 

 

                                                      ۹۱/۱۰/۲۴

  

خزان من

 

 

من ساقه ی تو و                                       

 

تو ریشه ی منی 

  

من خشک گر شوم 

 

جوانه میزنی. 

 

اما دریغ ؛  

 

از آن دمی که ریشه ام  

 

خشک و خزان شود. 

  

دانی چه میشوم . 

    

    پاییز ماندنی! 

 

                                                                                  ۹۱/۱۰/۱۵ 

 

رهایی

 

 

 

  در اوجِ تاریکی 

  

  از خودگذشتم و ..

به خود رسیده ام ؛ 

راه درازی بود! ...

 

 

 

دوربین ۳.۲ ... وضوح یک نعمت

 

 

 

   به تصویر کشیدن  بعضی  زیبایی ها  نیاز به داشتن دوربین خیلی حرفه ای نداره؛ میشه با یه دوربین ۳.۲ مگا پیکسل هم این قشنگی و نشون داد . کیفیت عکس خیلی خوب نیست اما دیدنِ این بارونِ قشنگ از هر منفذی و با هر پیکسلی لذت بخشه.   

 

   حس این زیبایی تقدیم به دوستان خوبم. 

 

 

ساعت3:07 بعد از ظهر

 

  

  

2-

 

 

 

3- 

  

 

4-ساعت6:00 بعد از ظهر 

  

 

تو عاشق دیده و من عاشق معشوق نادیده