کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

عبور

  

 

   باز آمدنت جنونِ من گشت ، همین. 

    شیرین لبِ تو به کام من :  تلخ ترین 

 

    با آمدنت جهانِ من   ویران  شد 

    با رفتنِ تو تمام من رفت ؛ ببین! 

 

    نامت بدهد نمی ز احساس به لب 

    اکنون که نخواندمت شده خشک ترین  

 

    در بزمِ  نبودنت  سبکبال   شدم 

    پرواز نگو به  سمت تو  بود یقین! 

 

    این بودن و آن نبودنت  کشت  مرا 

    وقتی که نرفته ، آمدی؛ خوب ترین  

 

    هر روز ترانه ام  بمان بود ، ولی 

    آهنگ عبور و ساز تو: کوک ترین. 

 

                                                             ۱۳۹۱/۰۷/۲۱

 

 

هنگ نوشت...

 

امروز توی این فکر بودم که روی فرش زندگیم چجور نقش و نگاری و باید بکشم..... 

چطور باید زندگی کنم؟؟...... 

زندگی در گذشته که عبثِ... 

میمونه زندگی در حال و آینده... 

به قول سهراب زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است؛درسته؛ اما اگه حوضِ اکنون ، آبی واسه آبتنی نداشته باشه  لاجرم باید به فردا فکر کرد.باید به دنبال آبی رفت برای حوض خالیه امروز.این میشه زندگیه من و من ها.یعنی دوندگیه امروز برای آبتنی ِ فردا.... 

 

 

 

و اما بودن یا نبودن....مسأله این است؟؟؟؟؟!!!!! 

مسأله ی زندگی بودن یا نبودن نیست ...مهمتر از بودن و نبودن ....شدنِ.اگر در بودنم شدنی اتفاق نیافته، بودن و نبودن............... 

 

در سکوت مبهم این مغز هنگ     پاندول ساعت کند  هی   دنگ دنگ 

ناگزیرم از شکستن در  زمان       این من و این ساعت و این جنگ جنگ