کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

گل همیشه بهار...مادر

 

 

  

 مادرم،مهربانم بی مقدمه مینویسم ...دوستت دارم . 

مادرم ،  خالق واقعی ترین عشق هستی به پاس محبت یک نگاهت اگر لحظه لحظه ی زندگیم را نثارت کنم در برابر بزرگی حضورت ناچیز است.امروز روز توست و آسمان به  برکت حضورت عاشقانه بارید که تو خود عاشقانه ترین صدای زمینی. 

 

گل همیشه بهارم، از یکتا خالق هستی عزت و سلامتیت را خواهانم. 

                      

 

             تقدیم به مادر عزیزم که حضورش مفهوم زندگیست.   

 

 فرزند دلتنگت

                   

 

 

              روز زن بر همه ی بانوان و مادران مهربان مبارک. 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
قیچی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

روز مادر به همه ی مادر ها و روز زن به همه ی زن ها و از جمله خودت (منظورم دخترها هم هستن) مبارک باشه. ایشالا مادرت هم به زودی به جمع گرم و صمیمیتون بپیونده مجددن

ممنون حسین جان.

موبیوس کبیر یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

مادر...
زیبا ترین غزل هستی

اوهووم. زیباترین غزل.مرسی

فاطمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

آرزوی سلامتی دارم برای همه ی مادر ها وبه خصوص مادر گل و عزیز تو یاسی جان .

مرسی فاطی جون.تو هم یه مامان مهربونی.همیشه تنت سالم باشه.روزت مبارک

علی محمد محمدی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

سلام یاسی نازنین
روز مادر، اول به مادر مهربانت ،
سپس به تو که در روزهای کودکی برای عروسک هایت مادری کرده ای مبارک باد !

سلام علی جان مهربان.
روز مادر و به مادر مهربانت تبریک میگم.ممنونم از لطفت و از حضورت.

فاطمه پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

یاسی ... یاده یه وقتایی افتادم دلم برات تنگ شد ...

قیچی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

آره یاسی منم یهو یاد همون وقتا افتادم دلم برا تنگ شد (آِکونه مقلد فاطی)

قیچی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

ضمنن یاسی وبلاگت خیلی آروم و بی سر و صدا و بی حاشیه، یک سالگیش رو سپری کرد. تبریک میگم و امیدوارم سال های سال بنویسی.
رفتم پست اولت رو خوندم و کلی برام تجدید خاطره شد.

یادش بخیر.چقدر اینجا نوشتن و دوست دارم حیف که یه کم تنبلم.ممنون که به یادت بود.

... یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir/

یک سالگیت مبارک ...
روزتم مبارک :*

مرسی عزیزم.

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

تولد وبلااگت خیلی مبارکه ه ه ه... یاسی خانومه دوست داشتنی و عزیز ما...

همیشه چشمه ی احساس و افکارت جوشان و زلاال...

:)

یاسی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

ممنونم مهربون.هر چند نفهمیدم از طرف کدوم دوست خوبمه.ولی هر کی هستی ممنون از محبتت.

رویا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

سلاام یاسی جاان...

ببخش،اون کامنت بالایی من بودم...اسمم رو فراموش کردم.

یاسی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

به به رویا جون .باید از ظرافت کلامت حدس میزدم عزیزم.بوووس بووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد