کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

مرداد

 

 

دلتنگ تر از دلتنگ 

با سایه شب همرنگ  

بی مهر تر از خرداد 

گشتیم ز تیر آزاد

 . 

 . 

.

در تشنگیِ مرداد

نظرات 7 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

در تشنگی مرداد
مردادی که معلوم نیست چی بشه و دیگه تکرار هم نمیشه
توجهمو بیشتر از قبل به مرداد جلب کردی

فدای توجهت عزیزم

قیچی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

میبینم که همه دور همی دلتنگیم
یه مسابقه بذاریم ببینیم دل کی از همه تنگ تره...

من از همه دلم ریزتره پس من برنده میشم.حسین جون مسابقه باید جایزه هم داشته باشه ها

belladona چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

حسین منم بازیمن دلتنگم و خوشحالم که حداقل اینجا نباید تظاهر به خوشحالی کنم

لهی فدای دلت شم که تنگه بلی جونم.یه بازی راه میندازیم تا دلا وا شن .حسین جون قدرتتو نشون بده

belladona چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

یاسی جون اگه زحمتی نیست میشه لینک دانلود این اهنگو واسم بذاری گلم؟

چشم عزیزم .خوشحالم که خوشت اومد بلادونا جون. بفرما عزیزم .

http://s3.picofile.com/file/7448757739/Massari_Real_Love_1_.mp3.html

فاطمه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

وای معلومه این روزا خیلی تشنت میشه ها
قشنگ گفتی جیگر طلا

مرداد باشه و رمضان و تشنگی... چه بساطیه وقت ربنای افطار

یک پیر یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

خوشا مرداد ان وصف بی مثالش...

به به چه مصرع باحالی.لذت بردم قشنگم.

ermes دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

خسته ام...!
یک قلم لطفأ...؟!
میخواهم خودم راخط خطى کنم...!!!


سلام
قشنگ نوشته ای !!

ممنون از حضورتون.
قلم بر کویر دلت نهاده سر
تا بارشی کنی
خط آسمان ابریست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد