کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

همه تویی

 

 

 

 

نه  اینکه تو منی ،   که من توام 

چو پر شدم ز تو، تهی ز من شدم  

 جوان شدم ، ز بند خود رها شدم   

 میان ابر مست تو ، بهاران  شدم  

اگر چه من کمم ، زتو  جهانی ام  

ز نور دیده ات ، همی آسمانی ام 

همه تویی به هر چه بنگرم، تویی 

و  هر چه را به دیده ننگرم ،تویی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
قیچی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

یاسی میشه بگی این "تو" کیه
میبینم که ماشاله همه یه "تو" دران
فقط سر خودم بی کلاه مونده

راستش از این «تو» حرف زدن خیلی سخته.خیلییییی خوشکله خیلییییی مهربونه .خوبیش اینه که «تو» من با «تو » حسین و همه یکیه
حسین الان ایکونه استادِ جو سازیِ بامرام شدی

قیچی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

دران = دارن
حواس نمیزارن واسه آدم که

قربونت حسین جون.

رویا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://nal-abad.blogsky.com/

یاسی جوون سلاام...


مفهوم شعرت رو دوست داشتم دوستم.

سلام عزیزم.مرسی از لطفت

مرتضی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ خیلی قشنگی داری !
از بست همه تویی خیلی خوشم آومد !
من شما رو لینک کردم اگه شما هم دوست داشتی....
موفق باشی

ممنون شما لطف داری.
لینک شدید

فاطمه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

همه تویی به هر چه بنگرم تویی .....
این یعنی بی نیازی از هر چیز و هر کس .
قشنگ بوود .

میدونم اینو به خوبی حس میکنی فاطی جون .

belladona شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

یاسی جون خوشبحالت که می تونی اینقدر قشنگ احساستو تو کلمات جاری کنی

بلی جون ممنون .تو هم زیبا مینویسی .من از نوشته هات انرژی میگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد