کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

هنگ نوشت...

 

امروز توی این فکر بودم که روی فرش زندگیم چجور نقش و نگاری و باید بکشم..... 

چطور باید زندگی کنم؟؟...... 

زندگی در گذشته که عبثِ... 

میمونه زندگی در حال و آینده... 

به قول سهراب زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است؛درسته؛ اما اگه حوضِ اکنون ، آبی واسه آبتنی نداشته باشه  لاجرم باید به فردا فکر کرد.باید به دنبال آبی رفت برای حوض خالیه امروز.این میشه زندگیه من و من ها.یعنی دوندگیه امروز برای آبتنی ِ فردا.... 

 

 

 

و اما بودن یا نبودن....مسأله این است؟؟؟؟؟!!!!! 

مسأله ی زندگی بودن یا نبودن نیست ...مهمتر از بودن و نبودن ....شدنِ.اگر در بودنم شدنی اتفاق نیافته، بودن و نبودن............... 

 

در سکوت مبهم این مغز هنگ     پاندول ساعت کند  هی   دنگ دنگ 

ناگزیرم از شکستن در  زمان       این من و این ساعت و این جنگ جنگ

نظرات 8 + ارسال نظر
صادق حسینی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.roham86.blogfa.com

این روزها
خیلی چیزها در دست من نیست
مثلا دستانت

سلام دوست خوب من
عالی بود
درود برتو

سلام.ممنون از مهربانی و لطفت.

site01 جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.site01.10r.ir

69506506510آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

قیچی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام یاسی
بحث مفصلی رو میطلبه این قضیه و این داستان
ولی تو از کجا میدونی و مطمئنی که در حال حاضر آبی برای شنا کردن نیست ؟
اصلن منظورت از شنا کردن چیه؟
اگه منظورت همون زندگیه که خوب مکه الانه زندگی نمیکنیم؟...قبول دارم خیلی کمبود و کاستی ها هست که باهاش دست به گریبان هستیم ولی خیلی چیزها هم دارم که زندگی کردن رو برامون همچنان و کماکان و کما فی سابق و فی اسبق ممکن و شدنی میکنه... (آیکونه مخالفت)

سلام حسین جان
حرف شما کاملا صحیح اما حوض اکنون من آبش برای آبتنی کمه.منظورم مادیات و ...نیست.بحث سر زندگی کردن توی زمان حالِ.زمین حالی که بهم میگه شنا ممنوع فقط به جلو قدم بزن تا به آبی برسی.......
حوض اکنونت پر آب حسین جان

رویا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://nai-abad.blogsky.com

نظر جالبیه به زندگی و امروز وفردای زندگی و حوض پر از آب...

نمی تونم خیلی وارد بحث بشم چون من غالبا مثه همین ماهیای توو حوض دور خودم می چرخم و همین که نور خورشیدی از لابلای قطره های آب به پولکای سرخم برسه و رنگ طلایی تووی آب موج بزنه واسه م کافیه...

آب حوضم کم شد باز هم شنا می کنم حالا فضا کوچیک تر هست ولی از بین نرفته...

مرسی از جمله های پر احساست گلم.خیلی زندگیه رمانتیکی داری عزیزم بهت تبریک میگم و امیدوارم حوض زندگیت پر از نور آفتاب و به زلالیه آب باشه و این زیبایی پایدار .

belladona یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سلااااااااااام یاسی خوشگلم چطوری عسلم؟ دیدم آپدیت کردی ذوق کردم یه وعضی اصلا
یاسی جون به شدت هر چه تمام تر باهات موافقت خود را به عمل می آورم و پیشنهاد می کنم دوتایی بریم موهای حسین رو بکشیم نظرت چیه؟

سلام بلی جون.فدای وعضت و حوضت ...من آپ کردم که یه وعضی ذوق کنی گل مهربونم.
این حسین با مخالفتشم بازم سروره..آقاست..معرفته نابِ .بیخیال موهاش بلی جون باید واسش آستین بالا بزنیم بعد اون که بیاد تو زندگیش حساب موهاش و میرسه عزیزم .

فاطمه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

همین دوندگی ها همه نشان از بودنه . اگه امید به فردایی بهتر نداشتیم در حال برای آینده دوندگی نمی کردیم.
حالا بماند که خیلی چیزا هست که از بودنشون خسته میشیم .دلگیر میشیم .اینا نمکشه گاهی شور میشه ولی شور نمیمونه میگذره دیگه یاسی خانوووووم

فدای تو که اینقدر خامووووومی ...جیگری....ماهی عزیزم.

ممدوسین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

دم رو غنیمت شمار.
پیش آر پیاله را که شب می گذرد.
اینه اون ابتنی در حوض اکنون.
همین تلاشی که داری می کنی مغتنم شمردن فرصت جوانی است که مثل ابر بهار در گذره.

ممنونم محمدحسین جان.مرسی از حضورت و شعر زیبای خیام.
حرفای شما همیشه کامل بوده و لذت بردیم.
ساقیا عشرت امروز به فردا مفکن
یا ز دیوان قضا خط امانی به من آر(حافظ)

محدث شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://payamad.blogfa.com

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد منو تو برود..

ممنونم.زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد