کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

عبور

  

 

   باز آمدنت جنونِ من گشت ، همین. 

    شیرین لبِ تو به کام من :  تلخ ترین 

 

    با آمدنت جهانِ من   ویران  شد 

    با رفتنِ تو تمام من رفت ؛ ببین! 

 

    نامت بدهد نمی ز احساس به لب 

    اکنون که نخواندمت شده خشک ترین  

 

    در بزمِ  نبودنت  سبکبال   شدم 

    پرواز نگو به  سمت تو  بود یقین! 

 

    این بودن و آن نبودنت  کشت  مرا 

    وقتی که نرفته ، آمدی؛ خوب ترین  

 

    هر روز ترانه ام  بمان بود ، ولی 

    آهنگ عبور و ساز تو: کوک ترین. 

 

                                                             ۱۳۹۱/۰۷/۲۱

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
علی محمد محمدی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com

سلام شاعر نازنین - یاسی عزیز -
غزل قشنگت رو خوندم و لذت بردم !
دختر ! با سرعت نور داری جلو میری ! آفرین
فرم و بخوبی رعایت کردی
تسلطت به وزن و قافیه ستودنی ست !
همه ابیاتت قشنگ و متناسبه ولی این بیت رو قشنگتر و با حساس زیباتری سروده ای :

با آمدنت جهانِ من ویران شد
با رفتنِ تو تمام من رفت ؛ ببین!

شاعر بمانی !

ممنون و سپاس بیکران.

یاسی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

این بیت و تقدیم میکنم به استاد مهربونم علی محمدجان که حس خوبی به این بیت داره و البته برای قدردانی از ایشون ناقابلِ.

با آمدنت جهان من ویران شد
با رفتن تو تمام من رفت،ببین!

dnd5870 یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://dnd5870.3de.ir

95620623205گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

belladona دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

یاسی جونم دیدی بعضی وقتا با خودت کلنجار می ری تا به بفهمی دردت چیه ولی یه نفر میاد حرفاتو تو قالب یکسری کلمات خیییلی خوب بیان می کنه؟ واسه من الان از اون وقتاست.مرسی گلم به خاطر این شعر خوشگلت

فدای تو بلی جون که گاهی اوقات حس قشنگت با حس من یکی میشه.قابل تو رو نداشت مهربون.

فاطمه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام یاسی جونم.
یاسی من شعرای تو رو خیلی دوس دارم.مخصوصن وقتی غزل میگی.
این بودن و آن نبودنت کشت مرا....
خیلی قشنگ بوود .

مرسی فاطمه جان.تو خیلی لطف داری.حس ما کجا و حس قشنگ تو کجا عزیزم.

صادق حسینی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.roham86.blogfa.com

سلام دوست خوب من

غزل زیباتونو خوندم و لذت بردم
دست مریزاد عالی بودی

سلام .ممنونم از محبتت.
شما لطف داری.شاد باشی و خرسند مهربان .......

قیچی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

به لحاظ وزن و آهنگ زیبا بوود . ممنون. ولی من تناقضات معنایی دیدم. یعنی نفهمیدم این شکواییه بوود برای بودن، یا غمنامه ای برای رفتن و یا هر دو (که البته هر دو با هم قابل جمع نیستن)
و البته گزینه ی محتمل تر اینه که من اصلن حالیم نیست و نباس نظر بدم.

گاهی وقتا آدم گیر میکنه دیگه حسین جان.یه چیزایی اصلن نباید میبودن وقتی هم وجودشون شکل گرفت چون از همون اول حضورشون اشتباه بود بودن و موندن و رفتنشون هم باعث میشه که بگی این بودن و آن نبودنت کشت مرا....ولی نظر شما نظرِ سرور ماست

بشیر زارعی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.hamsayebakalamat.blogfa.com

سلام و سپاس.

موفق باشید.

سلام.
ممنون

نادر جابری پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

ممنونم بابت لطفتون

شعر پر از احساستون خونده شد

این بودن و آن نبودنت کشت مرا

وقتی که نرفته ، آمدی؛ خوب ترین


به امید تبلور زیباترین هایت

خوشتیپ و شاد بمانی

مرسی و سپاس از حضور سبزتون.خیلی لطف کردین.

ممدوسین پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

احزنت بر ژما دغدر ژاعر
این دوعه عروض رو غوب زوار کردی بر ژعر.
آورین آورین

به به .اینجا رو با حضورت منور کردی محمد حسین جان.مرسی از تعریفت و لطفت.شرمنده سخته به لهجه ی قشنگت حرف بزنم.سپاس فراوان (فکر کنم میشه زباز براوان)

یک پیر چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

یک روزایی هست که ادم هر چی دنبال کلمات ناب میگرده پیدا نمیکنه تو اون روزا هر وقت و هر لحظه که بیاد اینجا میتونه گمشده اش رو پیدا کنه .ممنونم

مرسی مهتاب جون.مثل همیشه لطف داری.

قیچی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://gheychee.blogsky.com

یاسی جان عیدت مبارک باشه

مرسی .عید شما هم مبارک.

حجت یحیوی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://HOJATYAHYAVI.BLOGFA.COM

سلام وارادت
ممنون ازاینکه سرزدی

غزلت رو خوندم ولذت وافربردم آفرین برشما
شاعرباشی یاحق

سلام .
مرسی از حضور پر مهرت.
1000 افرین بر احساس شما

شهرآشوب سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://jnoori.blogfa.com

سلام یاسی عزیز
ممنون از حسن نظرتون....سپاس
از آشنایی با شما خوشحالم

سلام شاعر خوش قریحه.
مرسی شما لطف دارین.ممنون که سر زدین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد