کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

کشکول

قلم فریاد و این کشکول مأوایش شکست آفاق و شد مهجور،آوایش

دوربین ۳.۲ ... وضوح یک نعمت

 

 

 

   به تصویر کشیدن  بعضی  زیبایی ها  نیاز به داشتن دوربین خیلی حرفه ای نداره؛ میشه با یه دوربین ۳.۲ مگا پیکسل هم این قشنگی و نشون داد . کیفیت عکس خیلی خوب نیست اما دیدنِ این بارونِ قشنگ از هر منفذی و با هر پیکسلی لذت بخشه.   

 

   حس این زیبایی تقدیم به دوستان خوبم. 

 

 

ساعت3:07 بعد از ظهر

 

  

  

2-

 

 

 

3- 

  

 

4-ساعت6:00 بعد از ظهر 

  

 

تو عاشق دیده و من عاشق معشوق نادیده 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

باران یعنی همین،یعنی همین حس تمیز تو...یعنی تو پلک میزنی تصویر می شود نو...

فضای خیلی لطیفی رو ثبت کردی یاسی جان.

ممنون رویا جان به خاطر جمله هات و مرسی از حضورت.

قیچی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

می تونم حدس بزنم حسی که یه اهوازی توو بارون داره چقد فوق العاده هست. یاسی باورت میشه اینجا اصلن هیچ خبری از بارون و اینا نیست؟
پ.ن1:
عکس آخرت توو حلقم خیلی می خوامش.
پ.ن2:
یاسی خیلی جینگول پینگول به ماشینت آویزون می کنیا. ای جوونم. دقیقن بر عکس منی

من بارونای این شهر و هیج جایی ندیدم.واقعآ زیباست.
پ ن 1:
شرمنده دیگه شما استاد عکاسی و این عکسا آخره هنرمندیه ما
پ ن2 :

فاطمه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

تو این بارونه راه بری خیلی حال میده یاسی.البته نه وقتی اینقد شدیده ها .
از پاییز تا الان اینجا خیلی خوب بارون زد . از شیرازم بیشتر.عید خیلی سر سبز و قشنگ میشه

یاسی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

ایشالا فاطی جونم.÷ا قدمت بوده دیگه عزیزم.

فاطمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

میگم یاسی هوا یه کم خوب شه این سرما بشکنه .یه چنتا کتاب بخریم بریم بیرون با هم بخونیم بخندیم

واقعن اون شب خوش گذشت...

هوا که عالیه امروز گلم.هر وقت تو امر کنی من آمادم که بریم بیرون شاید به جای کتاب خریدن و خوندن خودمون کتاب نوشتیم .محمد و نسترنم باد ویرایش کنن.

فاطمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

بذا من عکسا رو حدس بزنم کجاس بینم درسته..
اولی، کیانپارس

دومی،بلوار گلستان همون جاده ساحلیه فک کنم که کناره کارونه.

سومی،دقیق نمیدونم کجاس طرفای کوروش نیست؟

فاطمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

وای یاسی من عکس اولیه رو اصن نگفتم

بذا از اول:
اولی و دومی کیانپارس

سومی بلوار گلستان

چهارمی فک کنم کوروش...

جا ننداختم دیگه؟

آفرین فاطی 3تاشو درست گفتی عزیزم.آخری هم یه کوچه ی فرعی تو سعدی بود.غرق شدم اونجامن پشت دوربینم داشتم پارو میزدم

موبیوس کبیر پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

مهم نگاه زیبا بینه. به قول ژید:
زیبایی باهاس در نگاه تو باشه نه در آنچه به آن می نگری

مرسی از حضورتون.
همیشه همین طوره یکی کثیفی پنجره و یکی قشنگی منظره رو میبینه.

belladona پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

عزی ی ی ی زم خعلی خوشگله عکسات اصلن واسه من که عااااشق بارونم تو ب بارونو بگو من تا فرحزاد میرم

یاسی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

مرسی بلی جون قابل چشمای قشنگتو نداشت عزیزم.
ما این همه اومدیم تهران آخرشم نفهمیدیم فرحزاد کجاست

قیچی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

آیکونه "انتظار" + آیکونه "سماق مکیدن" + آیکونه "سنگ پا قزوین"

یاسی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

(آیکونه من اندر فکر پست جدید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد